De Appostel app

Onze gemeente maakt gebruik van de Appostel app. Naast het geven van uw bijdragen voor de collecten, helpt Appostel u om betrokken te blijven op de gemeente. Zeker in deze tijd waarin we te maken hebben met het Corona virus is dat soms lastig. Appostel is opgezet om u daarbij te helpen. U heeft met Appostel veel informatie vanuit de gemeente bij de hand.

• De nieuwsberichten uit onze gemeente staan in Appostel.
  • U kunt er uw bijdragen geven aan de collecten en andere financiële acties.
  • Er is het overzicht van de kerkdiensten (inclusief informatie over het reserveren).
  • De agenda met de activiteiten die in de gemeente plaatsvinden is te raadplegen.
  • Appostel is gekoppeld aan kerkdienstgemist. U kunt eerder gehouden diensten rechtstreeks terugkijken vanuit de app.
  • Gemeenteleden die hier toestemming voor geven staan in de adreslijst van Appostel.

Het gebruik van de app maakt het heel eenvoudig om uw giften over te maken, zeker in combinatie met het gebruik van een online tegoed. Nadat u zichzelf hebt geregistreerd, logt u via de app eenmalig in met uw account. Hierna kunt u vanuit de app direct uw giften overmaken.

Het account wat u nodig hebt voor de app, is hetzelfde account wat u mogelijk al hebt aangemaakt voor het gebruik van een collecte tegoed. Uw tegoed is dan ook direct vanuit de app te gebruiken, en ook via de app op te waarderen. Eventueel kunt u collectebonnen omzetten in een online tegoed door gebruik te maken van dit formulier.

Heeft u een smartphone of tablet, download dan de app voor uw apparaat:

Google play       Apple Appstore

In de linkerbovenhoek van de app staat uw huidige tegoed. U Door op het bedrag te drukken kunt u uw tegoed opwaarderen. Uiteraard kan het opwaarderen van het tegoed ook altijd via deze website. Wanneer u geen gebruik maakt van een tegoed, kunt u vanuit de app uw giften via iDEAL overmaken.