Maak het uzelf gemakkelijk: maak gebruik van de app Appostel, koop een online tegoed en voorkom onnodige iDEAL transacties!

Verjaringsfonds

Actie(s):

Het is de gewoonte om alle jarige leden namens de kerk een felicitatiegroet over te brengen in de vorm van een verjaardagskaart. Indien de jarige er prijs opstelt om, uit dankbaarheid of blijdschap, iets te geven is dat mogelijk. De opbrengst wordt gebruikt voor diverse doelen in de gemeente.

• Anders

Algemene gift voor de kerk

Actie(s):

Iedere zondag wordt er voor diverse doelen gecollecteerd voor de kerk. Dit zijn de collecten voor 'kerk & eredienst', en de diverse doelcollecten zoals voor 'onder de wiek', 'orgelfonds', 'verwarming', enz. Via deze pagina kunt u een algemene gift voor de kerk doen.

• Anders

Algemene gift voor de diaconie

Actie(s):

Iedere zondag is er een collecte voor een diaconaal doel. Ook de deurcollecte wisselt per halfjaar voor een specifiek diaconaal doel. Mogelijk wilt u een algemene gift aan de diaconie doen, dan is langs deze weg de mogelijkheid hiertoe.

Wanneer u uw gift voor een specifiek doel wilt bestemmen, wilt u dit dan in de opmerkingen aangeven?

Jeugdwerk